צפו • 'והם משכימים': מחבל דקר ופצע בינוני, ונורה למוות

בנצי ליזרוביץ 7 Comment on צפו • 'והם משכימים': מחבל דקר ופצע בינוני, ונורה למוות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לילה סוער ביותר עבר על העיר ירושלים. החל מצאת השבת, עת הגיעו הידיעות על הפיגוע המחריד בשער האריות, בו נרצחו בפיגוע דקירה אהרן בנט והרב נחמיה לביא, ונפצעה קשה אשה, התחוללה בעיר מהומת ענק, כשהערבים משליכים אבנים וזיקוקים על כוחות משטרה, אוטובוסים ורכבים, בעיקר באיזור הכותל, ולרגעים היה נראה כי גם הנוכחות המשטרתית לא מצליחה לתת מענה. מאות יהודים שכאבו את הפיגוע וההידרדרות הבטחונית, יצאו לרחובות בהפגנות ספונטניות, כשבקניון ממילא נרשמה תקיפה של בן מיעוטים, ובמקומות נוספים התעמתו עם כוחות הביטחון.

בשעה 03:54 דווח על פיגוע דקירה בשער שכם. לאחר מספר דקות דווח על עוד פיגוע דקירה ברחוב חיים בר לב על כביש מספר 1. לאחר דקות ספורות התברר כי מדובר במקרה אחד. מחבל ערבי, צעיר תושב עיסוויא, ניסה לדקור בשער שכם ללא הצלחה רץ אחרי אזרחים ברחוב חיים בר לב והצליח לדקור נער כבן – 15 שפונה במצב בינוני, עם דקירות בחזה ובגב לבית החולים שערי צדק. שוטרים של מרחב קדם שהבחינו במחבל כשסכין בידו, ביצעו ירי מדויק וניטרלו את המחבל.

נחום ברנשטיין סגן ראש סניף ירושלים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעיר שנדקר בפלג גופו העליון ככה"נ על רקע לאומני. הדוקר שנמלט נורה למוות ע"י כוחות הביטחון בסמוך לרחוב החומה השלישית. בשלב זה ככה"נ מוגדר פיגוע דקירה. נסיבות המקרה בבדיקה של משטרת ישראל".

צפו: ההמון זעם, המחבל חוסל (קרדיט, שלמה דוידוביץ):

 



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    מגיע לו הייתי בטוח שישרפו את הגופה שלו אחרי זה אבל הם לא עשו את זה אז אני אשמח לעשות את זה !!!!

  2. 6

    עוד אמרו שיש הנחיות חדשות בטח ה"הנחיות החדשות" זה לשים אותם במלון חמש כוכב ולתת להם לעשות בגרויות וללמוד וכו' על חשבוננו בושה וכלימה למדינה שכך עושה לאנשים רוצחים כפשוטו שבמדינות אחרות היו שורפים אותם חיים!!!!!!!!!!!!אני פוגש ערבי ברחוב עוד ליפני שהוא מספיק לדבר איתי אני נותן לא בוקס לפנים וזה כמו שאני אומר לו שלום זה בוקס לפנים!!! אחרי זה שידבר!!!!!!!!! כך צריך ליהיות לא?!!!!!!!!!!!

  3. 5

    זה לא בסדר שלא מצנזרים ניבולי פה !!!!

  4. 4

    טוב מאוד כך צריך לעשות עם כל מחבל מוות לערבים כהנא צדק דם יהודי אינו הפקר!!!!!!!!!!1

  5. 3

    מזעזע !
    עצוב עצוב עצוב
    עד מתי הרוצחים האלה יסתובבו ברגליים שלנו ?!
    עד מתי ?

  6. 2

    חיות אדם……
    ד' שומר ישראל שיגמור את כולם וישלח לנו את המשיח.
    שניכתב לפיתקא טב
    להמשיך להתפלל אף פעם לא להפסיק.

  7. 1

    כן יאבדו כל אויבך ה'.

    ה' ישלח רפואה שלמה לפצוע.